Handelsbetingelser.


A BEAUTY CARE
Rosenørns alle 41 
1870 Frederiksberg
CVR.36108932
info@beautycare.dk
Tlf. +45 53 53 81 89

BETALING
A Beauty Care modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms. A beauty Care bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol.
Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

SALGS- , BETALINGS OG LEVERINGSBETINGELSER
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra A Beauty Care. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og A Beauty Care.

LEVERINGSTIDSPUNKT OG TRANSPORT
A Beauty Care leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00
Levering af varer fra A Beauty Care anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med GLS og der må påregnes 2-5 dages levering. Varer bliver ikke sendt ud søndag, mandag og hellige. Hvis varen ikke er på lager bliver du kontaktet fra A beauty care.

FORSENDELSESOMKOSTNINGER
Forsendelsesomkostningerne ligger normalt på 60 kr. – ink. moms
Gratis levering ved varekøb for over kr.245,-

DOKUMENTATION OG VEJLEDNING
A Beauty care  og MBH Derma Supply indestår for, at varerne opfylder kravene til CE-mærkning.

RISIKOEN FOR VARERNE
Risikoen for varer købt i A Beauty Care overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

REKLAMATION
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra A Beauty Care, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til A beauty care.  For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, A Beauty Care har stillet dig i udsigt.

REKLAMATIONSRET
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
 
RETURNERING
Ved returnering af varer ydes 14 dages returret medmindre andet er aftalt.
Ved returnering af varer skal de være i original emballage. Varen skal være ubeskadiget og i ubrudt emballage. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

FORTRYDELSESRET
A Beauty Care yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer. Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@abeautycare.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

KLAGEMULIGHEDER
– oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klage Løsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klage platform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@abeautycare.dk

EFTERKRAV
Der modtages ikke pakker sendt pr efterkrav.

REFUSION
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb

Henvendelse til og reklamationer sendes til:
A BEAUTY CARE
Rosenørns allè 41 
1870 Frederiksberg
CVR.36108932
info@beautycare.dk
Tlf. +45 53 53 81 89

TIDSBESTILLING
Ændring eller afbestilling af behandlinger skal ske senest 24 timer før behandling. Det kan gøres via booking systemet eller på tel: 53538189 kl. 9.00-15.00 på alle hverdage. Man kan ikke af-bestille via sms eller over telefonsvare. Ved udeblivelse opkræves det fulde beløb for behandling.

EMAIL OG SMS:
Når du booker, accepterer du at modtage bekræftelse og påmindelser på email og sms.

AFBUD
Du finder et link til afbud i den bekræftelses-e-mail du modtager når du har booket tid.






Handelsbetingelser

Betaling
FIRMANAVN modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

FIRMANAVN bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
FIRMANAVN leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

NOTE: Her skrives jeres egne leveringsformer og betingelser!

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

FIRMANAVN vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

FIRMANAVN
ADRESSEVEJ 4
9999 BYNAVN

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@domæne.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her (INDSÆT LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR)

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk

DanskEnglishРусский