Øko-ansigtsbehandling

Lakshmi Signature

Varighed 75 min Book Tid
Pris 795 kr

Hudtilstand

Denne behandling er udviklet specielt til dig med tør og træt hud, og som har behov for fornyet energi.



Resultater

Med den økologiske ansigtsbehandling fra Lakshmi Signature får du en strålende, klar og velfugtet hud med en skøn glød, der får dig til at se sund og frisk ud.

Behandlingen består af


Før behandlingen tager vi en snak om dine hverdagsvaner, herunder sove- og spisevaner, samt rutiner, hudpleje m.m. Herefter udfylder du og behandleren en Dosha-test, som hjælper os med sammen at finde frem til den helt rigtige behandling, som passer nøjagtigt til din unikke krop og sjæl. Selve behandlingen indledes med let afslapning med Ayurveda-synergi.

  • Afrensning af huden med produkter baseret på din Dosha-test, Vata, Pitta eller Kapha
  • Peeling af huden
  • Håndmassage
  • Marma-ansigtsmassage
  • Massage af energipunkter i ansigtet
  • Ansigtsmaske tilpasset din Dosha-ubalance og dine behov
  • Ayurvedisk hovedbundsmassage
  • Produkt

Sådan virker behandlingen

I den unikke ayurvediske behandling fokuserer vi på alle aspekter af det, der gør dig til et helt menneske. Der er ganske enkelt tale om en økologisk ”treat” for både ansigt og sjæl og med et holistisk udgangspunkt. Det er velvære på højeste niveau! Efter behandlingen vil du føle dig som et nyt og bedre menneske i ro og balance. Den skal prøves.

Handelsbetingelser

Betaling
FIRMANAVN modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

FIRMANAVN bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
FIRMANAVN leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

NOTE: Her skrives jeres egne leveringsformer og betingelser!

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

FIRMANAVN vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

FIRMANAVN
ADRESSEVEJ 4
9999 BYNAVN

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@domæne.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her (INDSÆT LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR)

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk